create your look out for fashion book

create your look out for fashion book

Tuesday 1 July 2014

Style factory

Who said that chunky jumpers are good only for winter? As majority of you know me pretty well by now, you propably realised I love to break the stereotypes and common trends. The knitwear I am wearing today is my choice for a chilled summer day. Loose shape and wide sleeves make it really airy and intensive shade reminds me about neon colours, so popular almost every year in high street brands' collections. To match - one of my favorite shoes this season - orange wedges. To contrast - black, relax fit, leather trousers and metallic necklace. Black lips (here I have to tell you guys that after many months of searching I finally bought amazing black lipstick!) to complete my rebel look.Kto powiedzial ze masywne swetry z grubej welny nosi sie tylko w zimie? Wiekszosc z was juz chyba troche mnie zna i dobrze wiecie ze uwielbiam lamac steroptypy i powszechne trendy. 'Sweterek' ktory dzis mam na sobie to moj wybor na chlodniejszy letni dzien. Luzny kroj i szerokie rekawy sprawiaja ze jest bardzo przewiewny a intensywna barwa przypomina o neonowych kolorach pojawiajacych sie prawie co roku w wakacyjnych kolekcjach znanych sieciowek. Do tego jedne z moich ulubionych butow tego sezonu - pomaranczowe koturny. Aby lekko to skontrastowac zalozylam skorzane spodnie o luznym kroju i metaliczny naszyjnik. Czarne usta (tu musze wspomniec ze wreszcie po wielu miesiacach poszukiwan udalo mi sie kupic niesamowita czarna szminke) uzupelniaja moj 'buntowniczy' look.


Jumper - Zara
Trousers - Zara
Wedges - Local shoe shop
Necklace - Zara

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

16 comments :

  1. Ja często zakładam takie swetry latem :) świetne buty! ;)

    ReplyDelete
  2. jak dla mnie stylizacja to strzał w 10! kolorystycznie - idealnie!:)

    ReplyDelete
  3. Very cool! love this colour on you, and that chocker is amazing!

    ReplyDelete
  4. pięknie i bardzo energetycznie!:*

    ReplyDelete
  5. wow, świetna stylizacja,a ten kolor- bomba!

    ReplyDelete
  6. Super zestaw!
    Super zdjęcia!
    Podoba mi się! :)
    Jesteś mega odważna bo przyznam szczerze że nie pomalowałabym ust na czarno.. jednak musze przyznać że tutaj mi się bardzo podoba! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio dopadla mnie mania kolorowych ust! juz niedlugo mam zamiar poszalec z odcieniami niebieskiego!

      Delete
  7. Świetny zestaw począwszy od swetra po spodnie i buty. Jeżeli chodzi o naszyjnik to mam taki sam, więc chyba nie muszę pisać, że mi się podoba :).

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. naszyjnik jest niesamowity! pasuje praktycznie do wszystkiego! czesto uzywam go aby przelamac 'grzeczna' stylizacje i dodac jej troche pazura!

      Delete
  8. Super sesja - strój, makijaz, pozy.

    ReplyDelete
  9. I have to say WOW, this look is Amazing on you!!! 10/10

    ReplyDelete
  10. Magicznie, prześlicznie, zajebiście - nie można oderwaćzwroku od tego zestawienia!

    ReplyDelete
  11. Bardzo seksowna jestes, w niewymuszony, naturalny sposób.

    ReplyDelete